19 mar 2012

Puig Llobregat - Salt del Fitó

Aquest dissabte vam anar a caminar per la zona de l'Albera.
Erems la Tat, en Joan , els Serrano i jo. Vam deixar el cotxe al pàrking de l'entrada del Pertús , vam creuar l'autopista per sota , d'allà surt una pista i al poc un camí amb indicacions del Salt del Fitó , desprès de pujar una mica deixem el camí del Salt del Fitó i seguim direcció Requesens , passant per alguna casa en runes , al Mas de l'Ilaa , creuem el riu LLobregat , desprès i agafem un corriol , i per pista fins al Coll de l'Auleda , on seguim un tram del GR , i les marques grogues fins al Coll d'Espinàs , on deixem les marques grogues i pugem al Puig llobregat (alguna marca de pintura vermella) desfem el camí fins al Mas del Calze, on ara agafarem la pista de l'esquerra fins a Sant Pere del Pla de l'Arca , on agafarem un camí a l'esquerra fins al Salt del Fitó (59 m d'alçada) , el camí per baixar-hi hi ha algun tram equipat amb cadenes , seguim baixant cap el Pertús.

Una bona zona per caminar , amb mol bones vistes !!!