20 mar 2012

L'Orri-Gorg Blau-Lliurona-Els Trulls

Avui hem anat a caminar entre l'Orri i LLiurona.
He quedat amb els Serrano , pugem amb cotxe fins a la Font de la Vorada, on comencem a caminar , passem pel costat de la casa de l'Orri i baixem per l'Escaler , al principi del camí casi no hi ha marques i s'ha de passar entre els boixos , més endavant hi han fites i el tram que es baixa cap al riu Burró, hi han marques de pintura, un cop arribats abaix al riu , el seguim curs amont per anar a veure el Gorg Blau (hi ha poc aigua) , reculem aquest tarm i seguim el camí de l'altre costat (marcat amb alguna cinta i fites) , pugem per l'Escalers de Can Barral , fins arribar a la casa de l'Ermedà , d'on seguim un tram de pista i al poc per corriol fins a Can Sorerol i finalment a Sant Andreu de Lliurona , desprès baixem cap a Can Vim , i cap a la Font de l'Ermedà , (d'aquí hem mirat si del costat del Puig dels Boixos , hi había algun camí per creuar cap a l'altre costat , però no n'hem vist cap , a més hi ha molta cinglera) , pues seguim avall de la font per pista , passem pel costat del Clot de la Roca , on trobem a la dreta el camí d'Itinerària que ens durà als Trulls , l'anem seguint fins creuar de nou el Burró , i ja per pista fins a la Font de la Vorada.

Una ruta amb trams de camí des de l'Orri a LLiurona , casi desepareguts , amb racons molt guapos!!