24 mar 2012

L'Orri-Els Trulls-Lliurona-Can Polí

Avui hem anat a fer una ruta amb BTT , per la zona de l'Orri i Lliurona.
Hem quedat a les 8:30 al pavelló de Besalú amb en Paco, anem per carretera fins a Sales de Llierca, enfilem cap a l'Orri, abans d'arribar a la Font de la Vorada, agafem una pista a la dreta que baixa (hi ha una cadena) , al poc coincidim a una altre pista amb marques grogued d'itinerària , anem seguint les marques fins a creuar el riu Borró i enfilem cap als Trulls , on esmorzem una miqueta, i continuem pujant cap al Coll de les Canals de Carig , fins aquí no sabiem benbè el que fariem , en Paco em diu que no ha anat ni ha Lliurona ni més enllà, aixís que decidim continuar per allà, cap a Lliurona i baixem cap al Coll de Teies, on agafem la pista de l'esquerra direcció Tortellà , passem per sota de Can Polí , pugem al coll i baixem cap a l'Orri , i a la Font de la Vorada ,on bevem i mengen una mandarina, d'aquí baixem pel camí de pujada fins a Besalú.

Com sempre una ruta amb vistes i paissatges guapos per la zona de l'Alta Garrotxa !!