10 mar 2012

Creu de Faja-St Andreu de Guitarriu-Cingles de Bistoltes-Can Pantinet

Avui amb el meu germà Wilis i en Serrano hem anat a fer una ruta amb BTT per la zona de l'Orri i Sadernes.
Sortim del pavelló de Besalú , cap al Clot i per carretera fins a Sales de LLierca i comencem a pujar la pista de l'Orri , ostres !! al poc trobo un company de la Canya i el C.P.St Joanenc, i fem la pujada fins al trencant de sobre l'Orri , ell va cap a LLiurona , nosaltres pugem fins a Creu de Faja , punt més alt de la ruta , (1000m) , d'aquí baixem cap a St Andreu de Guitarriu , i abans d'arribar al Serradell agafem la pista de l'esquerra que va cap a St Grau d'Entreperes , anem baixant , en un planer agafem un corriol a la dreta per anar als Cingles de Bistoltes (rètol) , amb vistes impresionants , desfem el corriol fins a la pista , i continuem baixant fins a la Quinta i Can Pantinet , on agaferem el corriol d'itineraria per baixar al Pont de Planserenes (molt ben parit !!) , creuem el LLierca , per pista fins al Serrat del Pont , i continuem per pistes fins als horts de St Jaume de LLierca i ja tota vora de riu fins a Besalú.
Arribats a Besalú fem un isostar a Can Quei !!!

Una ruta amb unes vistes magnífiques de la Garrotxa , amb un corriol super guapo !!