6 mar 2012

Can Pantinet-Sant Andreu de Guitarriu-Cingles de Bistoltes

Avui hem anat cap a la zona Sadernes a caminar.
Deixem el cotxe al Pont de Plansarenes i enfilem pel camí d'itinerària cap a Can Pantinet , on fem fotos a les cabres i xerrem un bon rato amb en Fran de Can Pantinet , desprès continuem pujant cap a Can Diumenjó , on agafem la pista que va al Sarradell , desprès de la pujada i abans de fer l'última raconada deixem la pista i baixem cap a la Font de la Teula , i seguim per camí fins a Sant Andreu de Guitarriu , fotos de rigor i desfem el camí fins a la font , on agafem un altre camí a la dreta (marca vermella) , el primer tram més o menys és segueix bè , però hi ha algun tram ple de branques ja que estàn tallant el bosc , però desprès d'aquest petit tram el camí està millor fins al pla que hi ha als Cingles de Bistoltes , d'aquí seguim casi arran de cingle fins el punt més alt , unes vistes impresionants , desfem fins al pla i agafem un camí a la dreta (fita) , i anem baixant per l'esquerra dels cingles , baixem força i creuem un torrent , continuem baixant pel costat esquerra , passem un tram on hi han unes quantes alzines tombades , al final ens trobem amb un encreuament, seguim a la dreta i amb una mica de pujada , flaquejem dos caires i ja veiem Can Cufí a davant , seguim per l'esquerra del Torrent de Llorers , fins que més endavant el creuem , i al poc passem pel costat de la Cova 120 , fem fotos , sense entrar-hi , hi ha una bona grimpada per poder entrar, seguim el camí fins a trobar la pista que baixa de Coll de Faja , i ja per pista fins al Pont de Plansarenes.

Molt bona ruta per Sadernes , bones vistes, fonts ,ermites,coves, jeje i sense bardisses !!!