7 jun 2013

ULTRA TRAIL CATLLARÀS

El pròxim objectiu es acabar (sencer si pot ser) la ULTRA TRAIL CATLLARÀS .
La qual és celebrerà el 26 i 27 Juliol , amb una distància de 55km i 4000m desnivell , haha , doncs toca entrenar !!
De moment he fet probes llargues amb BTT , la volta a la Garrotxa , l'Experxada i aguanto bé !! ara falta veure corrent i caminant com va , ja fa dies que vaig a correr i em vaig torbant millor , vaig començar amb la Lletissonada , la Envolcanada , i la I Cursa de Muntanya de St Jaume , de moment bones sensacions .

Com per anar a la Ultra Trail farem equip amb en Pere Ventura , un dia em d'entrenar junts suposo la setmana vinent el dissabte , crec que farem una pujada al Mont !!

De moment diumenge anire sol , fare una volta que anomeno Torre Ginestar Trail , sortirà uns 30km i 1000 i pico desnivell  , jaja #kbenparit  !!

http://www.catllaras.com/

 Esperxada

 Lletissonada

II Envolcanada

No hay comentarios: