17 may 2012

Volta per Pujarnol i Biert amb BTT

Ja feia dies que en voltaba pel cap fer una ruta pels voltants de Pujarnol i Biert.
Aixís que quedo amb en Serrano al P4 , esmorzem i a pedalar.
Pugem cap al Comtal i cap al Collet de Besalú , i anem a la Creu del Puig Hurtòs , baixem un tram de corriol i continuem per pista ,agafem un corriol a la dreta (senyalitzat Serinyà) , molt divertit i ens deixa als camps de Ca   N'Aulina , creuem el Ser , passem per Ca N'Illa , i pugem per Bodallers cap al Coll de Guixeres , baixem a Sant Miquel de Campmajor , per carretera anem direcció Falgons , agafem a l'esquerra la pista direcció Pujarnol , per pujar al Coll de Pujarnol , d'on agafem la carretera fins al Pla de Martí , on deixem la carretera i agafem la pista de l'esquerra i baixem a Biert , on agfem una pista a l'esquerra , algun tram de camí , creuem el Clot del Roure Gros i anem per pista fins a Can Gelada , per sota agfem un corriol a l'esquerra fins a la Torre de Pujarnol , d'on baixem per carretera fins a Banyoles , carril bici vorejant a l'estany ,pujada a Usall , cap a Serinyà , al Pont del Ser, pujada pel GR fins al Pla de Can Roset , baixada a la riera de Juinyell ,pujada a can Gasies i cap a casa.

Una ruta ruta molt maca amb BTT , amb la trialera del Puig Hurtòs , el camins entre Biert i Pujarnol , bones vistes !!