9 feb 2012

Can Gaiolà - la Miana

Aquest tarda amb el meu germà en Wilis em anat a investigar un camí que comunica la casa en runes de Can Gaiolà fins al veïnat de la Miana.
Surtim i enfilem cap al Collet de la Serra i Coll de Bruc , font de Planells , passem de llarg del Mor i anem cap a la casa de Can Gaiolà , d'aquí agafem un camí (amb alguna marca de pintura) ,anomenat el Camí del Mig , primer perdem una mica d'altura però desprès ens anem mantinguent , trams mol guapos i alguns escalons , hehe convè que hi passi més gent perquè es vagi netejant , cap al final trobem un pas en un filat elèctric , el seguim en baixada i arribem a l'ermita de St Miquel de la Miana , pugem al Coll de Can Jou i cap a la serra del Mor i baixem pel Collet de Montiró , i pel Coll de Bet , Coll de Bruc i poc desprès del Collet de la Serra ,agafem a l'esquerra cap al Collet de les Tres Pedres , i cap a l'Ametller i cap al Torrent de Castilla .
Un bon descobriment d'un camí , autèntic garrotxí !!! Si algú hi passa amb bici que porti un podai !!!