22 dic 2011

Serra Alta-St Eudald de Jou-Planseslloses




Avui he anat a la zona de Sadernes , per inspeccionar uns camins !!
Surto del Pont de Plansarenes , pujo per una pista que passa pel costat de la casa de Oliva Giberta , amb una vista impresionant , una mica per sobre de la casa enmig d'una pineda, agafo un corriol , que puja fins a la carena, que és la Serra Alta , la vaig resseguint , amb bones vistes , tambè sembla ciclable , vaig seguint marques vermelles , al final baixo al Coll de Polí , passant per les restes de la casa , d'aquí segueixo pel GR fins al Coll de Palomeres , on agafo una pista que puja i que passa pels Boscos de Pruan , baixo encara per pista fins a la casa en runes de Pruan , on agafo un corriol que em deixa a la carretera d'Oix , una mica per sobre de Can Bundancia ( un corriol 100x100 ciclable), continuo per la carretera i agafo direcció St Eudald, abans d'arribar a els Vilars agafo un corriol que surt a la pista per sobre la casa dels Trull , faig uns metres i agafo un corriol a l'esquerra fins a St Eudald , pujo a la Casica i segueixo pujant per corriol fins a trobar la pista que em portarà a la casa de l'Espigoler, d'on prenc un corriol amb pujada fins al Coll Pregon, d'on agafo a la dreta el GR , fins a trobar una pista i vaig baixan-la , fins arribar a la Casa Vella de Planseslloses , d'aquí agafo a l'esquerra un corriol que baixa al Bac de Planseslloses i al Casot , i a la carretera i al Pont de Planserenes.
Bonica ruta per la Garrotxa , que m'ha obert varies posibilitats de fer corriols amb la BTT , ara faltara probar-los !!!
track de la ruta

No hay comentarios: