7 dic 2012

Cap amunt !! per na a BELLMUNT !!

Avui he carregat la bici al cotxe i he anat a St Pere de Torelló ( hehe com aquí feia molta fred almenys allà en cardava molta més !!) , aparco a una zona de picnic passat St Pere direcció Coll de Barcons.
Segueixo uns metres la carretera direcció al coll i al poc agafo una pista que puja fins la casa del Coll , on a l'esquerra agafo un corriol fins a l'ermita de Sant Roc , d'aquí agafo una trialera que torna  a baixar fins a Fontdevila , on agafo la pista de la dreta que puja per les Comes i les Pedroses fins a trobar la carretera que puja a Bellmunt , la segueixo fins a dalt del santuari , d'aquí agafo el GR direcció Vidrà (cartell) , el primer tram amb escalons i moltes fulles , més avall s'enllaça amb la pista que porta al Coll de Vidrà i desprès a la carretera de Vidrà , segueixo la carretera direcció Collfred , al poc ,agafo una pista a la dreta direcció St Pere de Torelló (cartell) , que va seguin el curs del riu Ges , a l'altura del Turó de Degollats ,deixo la pista i agafo un corriol a la dreta (marques de pintura groga) , que va fins la casa de la Vall (l'últim tram a peu , hi roques i fa pujada) ,de la casa segueixo la pista que resegueix el congost de Forat Mico , a la part més baixa és creua unes quantes vegades el riu Ges , i ja fins a trobar la carretera de Barcons a St Pere, i fins a la zona de picnic .
Una ruta amb unes vistes espectaculars !!