6 dic 2012

Cap al Torn , que hi falta gent !!

Avui ha tocat fer una ruta Btt fins al Torn.
Hem quedat amb els companys de Sant Joan , al pavelló.
Erems la Montse,en Jep,en Galce i en Darnès .
Sortim del Pavelló , creuem el Pont Vell , enfilem pel Candell , el càmping i cap a can Costa , on comença la primera pujada fins a Coll de Bruc , un bufet i cap a la Font de Planells , continuem fins al Mor , i baixem pel Pujolet i anem a buscar la nova pista que puja al Coll de Martiner , d'on hi han unes bones vistes de la Vall de Campmajor, baixem cap al Torn , d'on prenem la carretera fins al Collell, passem per l'esglesia i la zona esportiva i anem fins a Ventajol ( haha , és un cementiri , gassss avall xd ) i anem fins a la casa de Cadamont , on agafem una pista amb lloses que ens baixa a trobar la pista que ve del Molí d'en Roca , desprès anem a buscar la pista que puja al Coll de Guixeres , pugem un troç i desprès de passar la casa de l'Arcada ,agafem l'esquerra direció a Can Pla, on agafem un corriol que més endevant es converteix en pista fins a Perduts , d'on baixem fins creuar per dues vegades el riu Ser , fins a Ca N'Illa , tornem a creuar el riu Ser i pugem passant pel costat de Ca N'Alzina cap a la Bruguera , i desprès baixem cap a la riera del junyell i passem per
 Can Tal.là  i Mas Font i anem pel Pla de Campanyà  d'on baixem fins a Besalú.

Al arribar cervesa i un bon dinar a Can Quei.