15 mar 2012

L'Orri-Coll de Bassegoda-Corral de Principi-Les Agulles

Avui hem anat a fer una ruta amb BTT , per la zona de l'Orri i Principi.
Hem quedat en Serrano i jo, deixem el cotxe a Tortellà , agafem la bici i apa cap a Sales de LLierca i enfilem per la pista que puja cap a l'Orri, i seguim pujant direcció a Creu de Faja , però ens desviem abans d'arribar-hi , agafem la pista de la dreta direcció Albanyà, passem pel costat de Polí i de Can Garrufí, baixem fins creuar el riu Burró, i pugem fins que trobem la pista enporlanada , agafem a l'esquerra seguint direcció Albanyà , baixem fins al Collet de Teia , on agfem la pista de l'esquerra , indicacions de Sant Joan de Bossols , fins que trobem la pista que puja del Coll de Pincaró, seguim a l'esquerra , i pujada fins a Coll de Bassegoda , continuem pujant fins al Coll de Principi , i al poc agafem una secundària a l'esquerra, que ens portarà al Corral de Principi , seguim una pista que és converteix en corriol , que ens baixa fins a les Baumes del Cànem , algun tram a peu , i pujem al Collet de Santa Maria , d'on baixarem fins a l'ermita de la Mare de Déu de les Agulles , d'on agafem l'últim tram de corriol fins a trobar la pista que ve de Coll de Riu, baixem fins a Sadernes , i per carretera fins al Pont del Diable , el creuem i per GR fins a Tortellà.

Una ruta amb unes vistes de l'Alta Garrotxa impresionants , i amb un corriol molt guapo (amb algun tram a peu i alguna revolcada !!)