20 ene 2012

Torre de Canadell-Castellar de la Muntanya

Avui amb en Serrano i el meu germà , Wilis , hem anat a fer una ruta amb BTT , per la Garrotxa.

Sortim de Besalú , cap al càmping , i el passallís direcció Argeleguer , seguim vora el riu fins a Sant Jaume de Llierca , passem pel costat del cementiri , travessem el Pla de Politger , per carretera fins al parador de Castellfollit de la Roca, agafem direcció Oix , a 100 metres agafem una pista a l'esquerra , marques grogues , creuem una riera i comencem a pujar cap a la casa de Canadell , amb una pista en bon estat , continuem pujat cap a la Torre de Canadell , la pista enpitjora , l'últim tarm fins a la torre és molt dret , ens parem un moment per contemplar les vistes , de la torre , surt un camí amb marques grogues , el seguim fins enlleçar amb la pista que va a Vivers , a l'altura de Vivers agafem una pista a la dreta , anem pujant fins a passar a prop de Castellar de la Muntanya , continuem pujant fins al Collet de les Barqueres , d'aquí ja baixem cap al Collet de Colldecarrera , quan hi arribem agafem la carretera i baixem fins a trobar la que va cap a Oix , anem direcció Castellfollit de la Roca , uns metres i agafem una pista a l'esquerra que ens durà a la carretera que va a Montagut , a Montagut anem direcció al cementiri i baixem cap a Sant Jaume de LLierca , anem pel costat de riu fins a Argeleguer i tornem a Besalú creuant el Burró.
En arribar a Besalu hem pres un refrigeri!!!
Una ruta amb molt bones vistes de l'Alta Garrotxa , tot per pistes i asfalt !!!