19 jul. 2013

Pedraforca + Cadí Moixeró

Aquest passat cap de setmana vam anar cap a la zona del Cadí - Moixeró .
amb els Desfrenats , el dissabte vam pujar al Pedraforca, sortint just sota el refugi Estasen , enfilant cap al Coll de Verdet i fent la grimpada de la Canal de Verdet  i acabant de grimpar fins a dalt del cim del Pollegor Superior , desprès baixem cap a l'enforcadurra i podem baixar per la tartera , últim tram pel bosc fins al refugi , on fem una cervesa , i arribem al cotxe , un bon dinar al càmping i a la tarda bany i jacuzzi .

Vam aprofitar per quedar-nos al càmping i el diumenge vam anar cap a Bagà , seguim direcció Gisclareny i St Joan d'Avallanet , ens desviem i anem a Cal Cerdanyola , on deixem el cotxe i comencem a caminar , agafem el camí dels Empedrats que puja cap el refugi Sant Jordi , aprofitem per anar a veure el Bullidor de la LLet , una curriosa formació d'aigua , desprès de anar passant a prop de diversos salts d'aigua arribem a la Font del Faig  i pugem al refu , seguim a l'esquerra i anem al Cap de la Palosa , on baixem cap a la Solana de la Boixassa , i l'última part de la baixada pel mig del bosc fins a Cal Cerdanyola

Bullidor de la Llet

refugi Sant Jordi

3 comentarios:

JOSE LUIS dijo...

Por si fuera interesante o de utilidad para ese Grupo o para sus afiliados, tengo publicado el siguiente blog:
Se trata de una manual breve y sencillo para que los amantes del monte y del campo podamos reforestar, casi sobre la marcha, aprovechando las semillas que nos dan las plantas nativas de nuestra propia comarca.

Salud,
Jose Luis Saez Saez

sports fan dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.

Hi, nice post. Would you please consider a guest post?