9 jun 2013

Torre de Ginestar ... al sac !!

Desprès d'un dies sortint amb la Btt a mirar camins per la Desfrenada i el divendres amb el company Mar a fer un test dels corriols de la Montcal Bike ( una ruta xula xula ) , avui tocaba provar-me corrent pels camins i muntanyetes de prop de casa.
Al final m'he decidit per anat cap a la Torre de Ginestar , un punt estrategic per sobre la Vall de Campmajor amb unes grans vistes.
Aixís que surto de casa i enfilo cap l'Hotel SPA St Ferriol , baixo cap a la riera de Junyell (em descalço per creuar-la ) i enfilo per pista cap al Collet de Besalú d'on em  desvio a l'esquerra per anar a la Creu del Puig Hurtós , d'aquí baixada per corriol tècnic fins als camps de Ca N'Aulina , trevesso le passallís del Ser i agafo la pujada cap a St Miquel Sesvinyes , però abans d'arribari agafo un corriols  i vaig cap a la pista per creuar el riu Rodeja , vaig cap a la casa de Bodallers i segueixo una pista i al final un corriol que enllaça amb la pista fins al Coll de Guixeres, segueixo direcció a Merlant i al poc agafo a la dreta per pujar a la Serra de Ginestar , quan deixo la pista i comença el corriol em trobo amb un ciclista , en una baixada tècnica l'avancço i vaig baixant fins a la Torre de Ginestar (18km) , desfaig el camí fins al Coll de Guixeres  i casi fins a Bodallers on agafo un corriol per sobre Perduts i per pista baixo a un camp on segueixo per camí i creuo el riu Ser per un passallis (molta aigua) i segueixo cap a la Bruguera , baixo a la riera del Junyell , granges de Can Tal.la i cap a casa.
En total 30km i 1100m desnivell
 Torre Ginestar

 Rocacorba i Vall de Campmajor
 Vistes de l'estany de Banyoles

Molta aiugua !!

No hay comentarios: