1 dic 2012

Sant Miquel Congelat !!!

Avui hem anat amb btt a Sant Miquel de Comaderoure.
Hem quedat al Cafè d'Argeleguer , la Tat ,en Serrano i un servidor , fem un cafè amb llet ben calent que amb la fred que fot ja ens convé.
Agafem les bicis (la meva li costa arrancar , és ta freda) , enfilem cap a Espuella ,on agafem la pista de la dreta per anar al Pla de Banyils , aquí no hi toca el sol i la fred és fa notar , seguim per la carretara ia gafem un corriol per anar a Sales , prenem direcció al Tomet , baixem i creuem el Borró i comencem a pujar (ja toca ,haha,aixís marxarà la fred) , passem per la font i la casa de Jonquerol , fins a enlleçar amb la pista que puja a Sant Miquel , i aquí ja no enganya pujada fins a dalt ,passant per l'Aspra , en un tres i no res soms a dalt (bueno poder eran 3000000000000 i no res )  , fotos de rigor i agafem la pista de l'esquerra per baixar per la cabanya dels Carboners i Can Bosch , aquí a la baixada la fred és terribleee , agafem la pista bona i baixem cap al Borró , pugem a Sales i anem a Tortellà , on agafem el carril bici i al final per carretera cap Espuella i Argeleguer.

Una ruta amb unes vistes espectaculars de l'Alta Garrotxa , amb un dia magnífic i fred !!