29 feb 2012

Coll Sacalm-Coll d'Espinau-St Miquel de Coma de Roure

Avui hem anat a fer una ruta amb BTT, per la zona de St Miquel de Coma de Roure.
Sortim de Besalú i per l'antiga carretera d'Argeleguer pugem fins a Sales , i agafem la pista que puja cap a Can Bosch, un km abans d'arribari agafem una pista a la dreta que ens puja fins a la barraca dels Carboners , pugem una mica més i quan ja veiem la muntanya de St Miquel , deixem la pista que pujavem i n'agafem una a l'esquerra, fins que ens converteix en un corriol , creuem un filat el.lectric , i arribem al Coll Sacalm , d'on baixem cap al Coll d'Espinau , no creuem el tancat el.lectric i seguim el corriol de la dreta que ens portara fins a St Miquel de Coma de Roure , un cop hi arribem seguim la pista que baixa cap a Sales , en un revolt agafem una pista a l'esquerra (hi ha una cadena) passem per Can Roure i baixem fins arribar a Coll de Jou , on agafem la pista de la dreta , la seguim fins a Can Sam on agafem a l'esquerra un corriol que ens deixa a Can Vinyals, i per carretera fins a Besalú.

Una ruta amb unes vistes increibles , i uns corriols molt guapos !!