4 feb 2012

Bassegoda-Baumes del Cànem

Avui la idea era anar al Bassegoda i baixar per un camí que va des del Pla de la Bateria , fins enlleçar amb el camí que ve del Corral de Pricipi , passant per les Baumes del Cànem i anar a veure-les.
Ens hem trobat a Casteffolit amb la Tat i en Joan , un cafè i un crosant , i ja veiem que el dia pinta molt de vent, pugem amb el cotxe fins a Ca N'Agustí , agafem el camí que puja cap a la Mare de Déu de les Agulles i d'aquí el que va cap al Collet de Santa Maria , i pugem pel Caire de Comadells ,i aquí ja el vent bufa fortissím , aixís que no seguim benbè el camí i passem més pel mig del bosc , esquivant-lo, arribem per sota el cim del Bassegoda i continua bufant fort , probem de pujar , fem els primer escalons , però a l'altura de la cadena decidim no pujar més i baixem cap al Pla de la Bateria , on agem un camí a l'esquerra , al principi ben marcat , que va baixant per sota el Caire de Comadells , en un tram a causa de les fulles em perdut el rastre , però uns metres mes avall trobem fites , i anem seguint un camí més o menys evident fins trobar el que ve de les Baumes , seguim a la dreta fins a les Baumes del Cànem , fem fotos i tornem per on hem vingut , continuem el camí , i seguim el de l'esquerra que ens puja al Collet de Santa Maria , d'aquí n'agafem un que baixa a la dreta que ens porta de nou a la Mare de Déu de les Agulles i d'aquí ja baixem cap a Ca N'Agustí.
Un dia amb molt bones vistes , baixada per un camí poc conegut , i força ventats i amb un xic de fresca , i desprès un bon dinar a l'hostal de Sadernes , hehe un dissabte perfecte !!!