16 dic 2011

CASTELLFOLLIT-COLL JOELL-LLIURELLA-COGULERA AMB BTT

Finalment ha arribat el dia de probar el corriol ,que passa per sota els cingles de St Julià del Mont amb la BTT.
Hem quedat amb Serrano , esmorzem al P4 , i apa , a pedalar!! travassem Besalú , passem pel Clot , creuem el Burró , cap a Argeleguer i a St Jaume tota vora del riu , pla de Politger , baixem direcciò els Angles, ens desviem cap a Cal Boc , i arribem a Castellfollit , agafem direcciò l'autovia , i abans d'arribar a la rotonda agafem un corriol a l'esquerra , i desprès per pista passem per Can Passavent i arribem al Collet de l'Aulina , on continuem per corriol fins el Pla de les Termes , on trobem la pista que puja de Begudà, l'agafem a la dreta , poc desprès de passar el trencant de Can Serrabosc , i desprès d'una baixada ,agafem una pista a l'esquerra , pugem fins al Coll Joell , continuem fins a Can Lliurella , d'aquí agafem un corriol , força divertit , just abans de creuar el torrent de Lliurella , hem de baixar de la bici , per pujar uns 50 metres , continuem cada vegada més ciclable, tornem a creuar un torrent , i ja disfrutem del camí , anem a parar per sobre del càmping de Cogulera, baixem per pista fins creuar el Fluvià, anem vorejant el riu fins a St Jaume i d'aquí desfem el camí d'anada fins a Besalú.

Una ruta autèntica 100x100 Garrotxa !!!